Obchodní manažer/-ka - account manager
Jsme rodinná česká firma s více jak dvacetiletou historií a pevně ukotvenými hodnotami. Specializujeme se na řemeslnou výrobu heraldických symbolů, znaků a vlajek pro obce, města, hasiče a instituce a na prezentaci firem a společností prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků, medailí a dalších reprezentačních produktů. Máme blízko ke grafice, polygrafii, reklamě a produktovému značení. Naše práce nás baví a naplňuje, a i když dokáže být náročná, naší snahou je se neustále zdokonalovat a posouvat kupředu. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, dodáváme i do Německa, Rakouska a dalších zemí. Svou práci máme rádi, jsme na ni hrdí a náš úspěch nás motivuje k dalšímu rozvoji.
Co na vás čeká
Náplní práce obchodního manažera / obchodní manažerky je prezentace kolekce produktů u předem oslovených zákazníků na sjednaných obchodních schůzkách a v naší firmě. Pro tuto práci je důležité umět prezentovat smysl a přednosti našich produktů, vysvětlit firemní filozofii, kvalitu materiálů, zpracování, hodnotu ruční práce, účel a funkci produktů, stejně jako široký rozsah naší nabídky.
Obchodní manažer / -ka vystavuje cenové nabídky, odpovídá za uzavření zakázek, vytvoření grafických náhledů a jejich schválení, které si nechává připravit od firemních grafiků a heraldika a překládá je zákazníkovi ke korektuře. Zakázku následně předává do výroby naší vedoucí produkce. Udržuje a rozvíjí vztahy se zákazníky, nabízí nové produkty a organizuje následný a opakovaný prodej.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Náš obchodní manažer musí být vitální, přesvědčivý, mít reprezentativní slovní projev a vystupování. Zkušenost v obchodě výhodou, praxe v reklamní agentuře či polygrafii vítána. Do začátku má náš nový obchodní manažer k dispozici osobní auto pro plnění pracovních úkolů a služebních cest (s možným podílem soukromých cest).
Co vám můžeme nabídnout
Během dvou týdnů, kdy absolvujete firemní a produktové školení spolu s ukázkou návštěv a prezentací vedených senior manažerem, se sami vydáváte do terénu ke svým budoucím zákazníkům. Schůzky jsou předem dohodnuty naší obchodní asistentkou. Na cestě trávíte zhruba jeden až dva dny v týdnu, zbytek práce tvoří telefonická a e-mailová komunikace, vystavování cenových nabídek, přijímání zákazníků a sjednávání zakázek v sídle firmy.
Týmová práce a přátelský kolektiv
V naší firmě na vás čeká přátelský a týmový kolektiv, příjemné pracovní prostředí a profesionální zázemí s podmínkami pro váš profesní růst a získávání nových zkušeností a praxe v obchodě a prodeji.
Pokud jsme vás oslovili, líbíme se vám a nabízená práce se vám také zamlouvá, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií na e-mail tpokorny@alerion.cz. Pokud se nám budete líbit a přesvědčíte nás, čekejte naše pozvání na osobní pohovor.