Obchodní manažer / manažerka (řemeslo, historie, identita)

Jsme rodinná česká firma se sídlem v Brně s dnes již téměř 25letou historií působení na trhu. Specializujeme se na řemeslnou výrobu heraldických symbolů, znaků, praporů a vlajek pro obce, města, hasiče, spolky a instituce, a to ve vlastních dílnách. Firmám a společnostem realizujeme jejich prezentaci prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků, medailí a dalších propagačních produktů. Pracujeme úzce s národní symbolikou, patriotismem, stejně jako s osobní, spolkovou a firemní identitou. Točíme se kolem grafiky, polygrafie, reklamy a produktového značení. V naší práci vidíme smysl a přesah, návaznost na obnovení tradic i závazek ke zlepšování a inovaci. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, dodáváme i do Německa, Rakouska a dalších zemí. Svou práci máme rádi, jsme na ni hrdí a její úspěch u zákazníků nás motivuje k dalšímu rozvoji.

 

Co na vás čeká

Náplní práce obchodního manažera / manažerky je představení kolekce našich produktů u předem oslovených zákazníků na sjednaných obchodních schůzkách a v naší firmě. Pro tuto práci je důležité umět otevírat rozhovory, příjemně zapůsobit, vysvětlit smysl našich produktů, kvalitu materiálů, hodnotu ruční práce, účel a funkci produktů, stejně jako vybrat pro každého zákazníka to pravé ze širokého rozsahu naší nabídky.

Obchodní manažer / -ka vystavuje cenové nabídky, odpovídá za uzavření zakázek, vytvoření grafických náhledů a jejich schválení, které si nechává připravit od grafiků a heraldika a překládá je zákazníkovi ke korektuře. Zakázku následně předává do výroby vedoucímu produkce. Udržuje a rozvíjí vztahy se zákazníky, nabízí nové produkty a organizuje následný a opakovaný prodej.

 Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Náš obchodní manažer musí být vitální, přesvědčivý, mít reprezentativní slovní projev a vystupování. Zkušenost v obchodě je výhodou, praxe v reklamní agentuře či polygrafii je také vítána. Do začátku má náš nový obchodní manažer k dispozici osobní auto pro plnění pracovních úkolů a služebních cest s podílem soukromých cest.

Co vám můžeme nabídnout

Během dvou týdnů, kdy absolvujete firemní a produktové školení spolu s ukázkou návštěv a prezentací vedených senior manažerem, se sami vydáváte do terénu ke svým budoucím zákazníkům. Schůzky jsou předem dohodnuty naší obchodní asistentkou. Na cestě trávíte zhruba jeden až dva dny v týdnu, zbytek práce tvoří telefonická a e-mailová komunikace, vystavování cenových nabídek, přijímání zákazníků a sjednávání zakázek v sídle firmy.

Týmová práce a přátelský kolektiv

V naší firmě na vás čeká přátelský a týmový kolektiv, příjemné pracovní prostředí a profesionální zázemí s podmínkami pro váš profesní růst a získávání nových zkušeností a praxe v obchodě a prodeji.

Napište nám!

Pokud jsme vás oslovili a nabízená práce se vám také zamlouvá, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií na e-mail tpokorny@alerion.cz. Pokud nás zaujmete a přesvědčíte, čekejte naše pozvání na osobní pohovor.

Benefity Alerionu

  • Řemeslná práce
  • Kvalitní materiál
  • Dlouholetá zkušenost
  • Nejdelší záruka
  • Odborná garance
  • Osobní péče o zákazníka